Карта сайту
- Головна
- Контакти
- Новини
- Інформація про заклад
- Список питань
- Галереї та документи
- На профспілковій хвилі. Спілкування.
- Бажаєте допомогти?
- Оголошення
- Події
- Календар
- Тренінги , семінари та заходи
- Методоб'єднання вчителів-логопедів.
- Міжнародний Фестиваль Арт-терапії "АРТ-praktik"
- Тренінг «Організація освітнього середовища для дитини з особливими освітніми потребами»
- 21 березня – Міжнародний День людей із синдромом Дауна.
- Семінар з питань роботи в інформаційній системі управління освітою
- Комплексне обстеження розпочалося
- Олександрія у блакитному "День Аутиста"
- Афілійований міні-EdCamp Oleksandrija-2019
- Свято " Великдень" в інклюзивно-ресурсному центрі
- Тренінг на тему "Методичні підходи до психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами"
- Тренінг " Каракулі"
- Свято "Міжнародний День матері"
- Комплексне обстеження продовжується
- Сучасні світові методики для оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
- EdCamp Oleksandrija
- Освітній марафон
- Ми - олімпійці
- Новорічне свято
- Екскурсія, як засіб формування предметних та ключових компетенцій дітей з особливими освітніми потребами.
- "Міжнародний День логопеда"
- Міжнародний День дефектолога
- Виставка- показ «Освітній вимір: нові можливості»
- Семінар-тренінг у Дендропарку
- Семінар з діагностичних методик leiter-3, WISC-IV, Conners-3, PEP-3, CASD
- День фізичної культури та спорту
- День фізичної культури та спорту
- Семінар "Рівні підтримки дітей".
- НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ТА ТИПОВІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ
- Програми для дітей із затримкою психічного розвитку
- Програми для дітей з порушеннями розумового розвитку
- Програми для дітей з помірними порушеннями розумового розвитку
- Програми для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Програми для дітей з порушеннями слуху
- Програми для дітей з порушеннями зору
- Типові навчальні плани для дітей із ООП
- Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами - МОН 2017-2018 року
- ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП ШКІЛЬНОГО ВІКУ
- ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
- Індивідаульна та інклюзивна форма наввчання. Самоосвіта
- Методичні рекомендації та поради "ІРЦ"
- Інклюзивно-ресурсний центр
- Заклад дошкільної освіти
- Заклад загальної середньої освіти
- Заклад професійно-технічної освіти
- Рекомендації фахівців "ІРЦ"
- Методичні рекомендації
- Інформація батькам
- Тест-завдання, які можуть проводити батьки
- Графічний диктант
- Майбутній першокласник. Інтерактивне заняття для батьків
- Рекомендації батькам майбутніх першокласників
- Пальчикова гімнаститка
- 10 РЕЧЕЙ, ЯКІ ВАША ДИТИНА ПОВИННА ЗНАТИ І ВМІТИ В 10 РОКІВ
- 25 ЗВИЧОК, ЯКИМ МИ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВИННІ НАВЧИТИ СВОЇХ ДІТЕЙ
- НЕ ХОЧУ!..
- НЕ ХОЧУ!.. Як діяти батькам
- 5 ОПАСНЫХ ВЕЩЕЙ, О КОТОРЫХ ЗАБЫВАЮТ РОДИТЕЛИ
- ЯК ВІДУЧИТИ ДИТИНУ ВЖИВАТИ ПОГАНІ СЛОВА?
- ГІПЕРАКТИВНІСТЬ – ОСОБЛИВІСТЬ ХАРАКТЕРУ ЧИ НЕЗДОРОВ'Я?
- ДИТЯЧІ ВЕРЕДУВАННЯ І БОРОТЬБА З НИМИ
- ЯК ТРЕБА ЗАОХОЧУВАТИ, ТА ЯК НЕ МОЖНА КАРАТИ ДОШКІЛЬНИКА?
- ПРИВЧАЄМО ДО ПОРЯДКУ
- КОМП’ЮТЕРНА ЗАЛЕЖНІСТЬ: ЯК ЗАПОБІГТИ?
- СИН І ДОНЬКА: ЧИ ОДНАКОВО ВИХОВУЄМО?
- НЕБЕЗПЕКИ СУЧАСНИХ МУЛЬТФІЛЬМІВ
- ЯК ЗГАСИТИ СПАЛАХ АГРЕСІЇ?
- ЯК ПІДГОТУВАТИ ДИТИНУ ДО ШКОЛИ ТА УНИКНУТИ ПОМИЛОК
- ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ ПЕРЕЖИТИ СТРЕС: ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ
- ЯК ПОДОЛАТИ ДИТЯЧИЙ НЕГАТИВІЗМ
- ПОКОЛІННЯ НУДЬГИ: ЯК РОСТИТИ ДИТИНУ, ЯКА НІЧОГО НЕ ХОЧЕ
- Дитячий аутизм
- ОЗНАКИ СИНДРОМУ АСПЕРГЕРА
- ДИТЯЧА ІСТЕРИКА: ЧОМУ ВИНИКАЄ І ЯК ЇЇ ПОДОЛАТИ?
- Чому дрібну моторику потрібно розвивати з раннього віку?
- Сварки між дітьми, як уникнути проблем?
- ПРОБЛЕМИ ДІТЕЙ ПОЧИНАЮТЬСЯ ВДОМА
- Нозології
- Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення
- Загальне недорозвинення мовлення І рівня
- Загальне недорозвинення мовлення ІІ рівня
- Загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня
- Затримка розвитку психічних процесів
- ПОРУШЕННЯ СЛУХУ
- Порушення зору
- Порушення опорно-рухового апарату
- Інтелектуальний розвиток нижче вікової норми
- Помірне недорозвинення психічних функцій
- Аутизм
- СИНДРОМ ДАУНА
- Гіперактивна дитина
- Навчальні програми та типові навчальні плани