/Files/images/Schizophrenia-and-autism-researchers-find-a-genetic-overlap-compare-traits.jpg

Г Р А Ф І К

засідань фахівців комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Олександрійської міської ради» по проведенню комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини у 2023 році м. Олександрія

Основними завданнями Центру є:

1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;

2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;

3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;

4) забезпечення участі фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсного центру:

у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації фахівців (консультантів), обміну досвідом тощо;

5) залучення (у разі потреби) фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;

6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг особам з особливими освітніми потребами:

дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

дітям, з числа внутрішньо переміщених осіб.

7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі особи з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);

8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;

9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;

10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо.Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр Олександрійської міської ради» працює на базі ЗНЗ І-ІІІ ст. №2 ім. М. Горького за адресою: м. Олександрія, вул. Святомиколаївська,1, (тел.0506045236).

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини проводиться за попереднім записом.

Необхідні документи для проходження комплексної оцінки:

- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних пред­ставників.

(Як правило, це паспорти батьків або опікуна (копія: перша, друга сторінки, прописка), у разі опікунства - копія опікунського посвідчення).У разі відсутності батьків взагалі, додаються документи, які підтверджують їхню відсутність: рішення суду про позбавлення батьківських прав, свідоцтво про смерть, розшук, про тяжку хворобу тощо. Тоді особа, яка представляє дитину в ІРЦ (за умови відсутності батьків або осіб, які їх замінюють), обов'язково оформлює доручення на представлення інтересів дити­ни під час здійснення оцінки;

- письмова заява батьків дитини, або законних представників та/або особиста заява

дитини (для дітей віком від 16 до 18 років) (заповнюється особисто при записі на комплексну оцінку);

-письмова згода на оброблення персональних даних батьків та дитини (заповнюється особисто при записі на комплексну оцінку);

- свідоцтво про народження дитини (копія);

- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності) ви

видається лікарсько-консультативними комісіями лікувально-профілактичних закладів, згід­но з Наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 (копія);

- форма первинної облікової документації №031/0, затверджена Наказом МОЗ

«Про затвердження Критеріїв для розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації «Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивного навчання» та інструкції щодо її заповнення» від 28.07.2014 № 527.

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або за­гальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

- психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості

за­своєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;

- зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які

здоб­увають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини;

- документи щодо додаткових обстежень дитини.

Уразі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого- педагогічні, корекційно-розвиткові послуги, до ІРЦ подаються:

- попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;

- висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних,

корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індиві­дуальною програмою розвитку.

Місяць Дати
січень 03,10,17,24,31
лютий 07,14,21,28
березень 07,14,21,28
квітень 04,11,18,25
травень 02,09,16,23,30
червень 06,13,20,27
серпень 01,08,15,22,29
вересень 05,12,19,26
жовтень 03,10,17,24,31
листопад 07,14,21,28
грудень 05,12,19,26

Кiлькiсть переглядiв: 807

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.