/Files/images/2169_600.jpg

До уваги керівників навчальних закладів та педагогів

Організаційно-методичні засади освітнього процесу в спеціальних закладах освіти у 2018/2019 навчальному році
Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти
Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році
Положення про інклюзивно-ресурсний центр
Типовий навчальний план для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів
Урядом упорядковано питання оплати праці асистента вихователя в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу
Про переліки навчальної літератури,рекомендованої Міністерством освіти і науки Українидля використання у загальноосвітніх навчальних закладах
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями)
Зразки документів навчального закладу, в якому навчаються учні з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник
Методичні рекомендації щодо складання індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами
Розроблення індивідуальної програми розвитку дитини: початкова школа
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник

Нормативно-правова база

Про затвердження Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку
Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах
Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу
Положення пропро центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів
ПОЛОЖЕННЯ про спеціальні класи у загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку
Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
Роз’яснення щодо окремих питань Положення про індивідуальну форму (лист МОН № 1/9-154 від 28.03.16 р.)

Матеріали семінару-тренінгу сурдопедагогів. КЗ "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського",м.Кропивницький, 05-06.04.2017

Матеріали тренінгу педагогічних працівників профтехосвіти «Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами», м. Кропивницький, 10.05.2017

/Files/images/79500.jpeg



Матеріали обласного науково-практичного інтернет-семінару вихователів шкіл-інтернатів, спеціальних шкіл, центрів соціально-психологічної реабілітації «Сучасні технології організації виховного супроводу учнів з особливими потребами» 11-18.05.2016 р.




Із фондів електронної бібліотеки кафедри

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Анотації до навчальних програм для учнів з особливими освітніми потребами
Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі : навчально-наочний посіб./ Укладач – Тетяна Скрипник
Інклюзивна освіта: перелік видань
Діти з особливими потребами у загальноосвітньому просторі: початкова ланка (за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка).— К. : 2004. — 152 с.
Гаврилов О.В. Особливі діти в закладі і соціальному середовищі : навчальний посібник. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2009. – 308 с.
Дітям про Конвенцію ООН про права людей з інвалідністю
Павлюх В.В.Характеристика основних вад та захворювань
Павлюх В.В. Корекційна спрямованість уроку для дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник
Методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання
Місюня Л.В. Методичні рекомендації щодо організації діяльності логопедичної служби в закладах освіти
Павлюх В.В. Складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами в умовах освітнього закладу інтернатного типу
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Особливості контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з порушенням зору
Нормативно-правове забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими потребами
Молчанова О.М. Використання психології кольору в професійній орієнтації дітей з особливими потребами
Адаптована програма з арт-терапії для дітей з обмеженими можливостями
Діти з особливими потребами у загальноосвітньому просторі: початкова ланка (за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка).— К. : 2004. — 152 с.
Божович Л.И.Проблемы формирования личностиwym-1415881900814
Власова Т.А., Певзнер М.С. ПРО ДІТЕЙ З ВІДХИЛЕННЯМИ В РОЗВИТКУwym-1415882599735
Гейл Шихи. Возрастные кризисыwym-1415882684368
Заряна и Нина Некрасовы – Перестаньте детей воспитывать – помогите им растиwym-1415882738665
Психология семьи и больной ребенок. Учебное пособие: Хрестоматия.wym-1415882829609
Пузанов Б.П. Олигофренопедагогикаwym-1415882904753
Психология умственно отсталого школьникаwym-1415883019296
Выготский Л.С. Cобрание сочинений в 6 томахwym-1415883243989
Симоне Харланд ГИПЕРАКТИВНЫЙ ИЛИСВЕРХОДАРЕННЫЙ?wym-1415883349168
Методичні рекомендації щодо створення освітніх округів та модернізації мережі професійно-технічних, загальноосвітніх закладів, у тому числі шкіл-інтернатів
Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів
Сак Т.В. Індивідуальний план учня з особливими потребами в інклюзивному класі

ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ, СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ, СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Гельбак А.М. ГУМАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМИН У СИСТЕМІ «ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ»..., СТАНОВЛЕННЯ ПІДЛІТКА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ, ОСНОВНІ ПРОТИРІЧЧЯ ЯК ДЖЕРЕЛО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ, Проблематика перехідного розвитку в психології

Матеріали для самостійної роботи

Тут Ви можете перевірити рівень Ваших знань з педагогіки, дефектоології та психології:

Тести

Варіант 1*Варіант 2

Науково-методичний центр інклюзивної освітиhttp://nmcio.ippo.kubg.edu.ua/

Кiлькiсть переглядiв: 736

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.