До уваги керівників навчальних закладів та педагогів
Організаційно-методичні засади освітнього процесу в спеціальних закладах освіти у 2018/2019 навчальному році
Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти
Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році
Положення про інклюзивно-ресурсний центр
Типовий навчальний план для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів
Урядом упорядковано питання оплати праці асистента вихователя в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу
Про переліки навчальної літератури,рекомендованої Міністерством освіти і науки Українидля використання у загальноосвітніх навчальних закладах
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями)
Зразки документів навчального закладу, в якому навчаються учні з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник
Методичні рекомендації щодо складання індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами
Розроблення індивідуальної програми розвитку дитини: початкова школа
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник
Нормативно-правова база
Про затвердження Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку
Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах
Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу
Положення пропро центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів
ПОЛОЖЕННЯ про спеціальні класи у загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку
Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
Роз’яснення щодо окремих питань Положення про індивідуальну форму (лист МОН № 1/9-154 від 28.03.16 р.)
Матеріали семінару-тренінгу сурдопедагогів. КЗ "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського",м.Кропивницький, 05-06.04.2017
Матеріали тренінгу педагогічних працівників профтехосвіти «Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами», м. Кропивницький, 10.05.2017
Коментарi