Головна
Карта сайту
Контакти
Для слабозорих
Звичайна версія
Налаштування
Пошук
Пошук
Увійти
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр Олександрійської міської ради" Кіровоградської області
Система шкільного менеджменту School Champion
Інформація про заклад
Колектив КУ "ІРЦ"
Графік роботи
План роботи
Інформація про інклюзивно-ресурсний центр
Галереї та документи
Файловий архів
Галерея
Корисні посилання
Положення КУ "ІРЦ" м.Олександрія
Нормативно-правова база
Законодавчі та нормативні документи
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ
На профспілковій хвилі. Спілкування.
Питання? Відповідь!
Форум
Чат
Гостьова книга
Форма зворотнього зв'язку
ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ МК ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Тренінги , семінари та заходи
Методоб'єднання вчителів-логопедів.
Міжнародний Фестиваль Арт-терапії "АРТ-praktik"
Тренінг «Організація освітнього середовища для дитини з особливими освітніми потребами»
21 березня – Міжнародний День людей із синдромом Дауна.
Семінар з питань роботи в інформаційній системі управління освітою
Комплексне обстеження розпочалося
Олександрія у блакитному "День Аутиста"
Афілійований міні-EdCamp Oleksandrija-2019
Свято " Великдень" в інклюзивно-ресурсному центрі
Тренінг на тему "Методичні підходи до психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами"
Тренінг " Каракулі"
Свято "Міжнародний День матері"
Комплексне обстеження продовжується
Сучасні світові методики для оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
EdCamp Oleksandrija
Освітній марафон
Ми - олімпійці
Новорічне свято
Екскурсія, як засіб формування предметних та ключових компетенцій дітей з особливими освітніми потребами.
"Міжнародний День логопеда"
Міжнародний День дефектолога
Виставка- показ «Освітній вимір: нові можливості»
Семінар-тренінг у Дендропарку
Семінар з діагностичних методик leiter-3, WISC-IV, Conners-3, PEP-3, CASD
День фізичної культури та спорту
День фізичної культури та спорту
Семінар "Рівні підтримки дітей".
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ТА ТИПОВІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ
Програми для дітей із затримкою психічного розвитку
Програми для дітей з порушеннями розумового розвитку
Програми для дітей з помірними порушеннями розумового розвитку
Програми для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
Програми для дітей з порушеннями слуху
Програми для дітей з порушеннями зору
Типові навчальні плани для дітей із ООП
Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами - МОН 2017-2018 року
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Індивідаульна та інклюзивна форма наввчання. Самоосвіта
Інклюзивне навчання
Корекційно-розвивальна складова інклюзивної освіти
Корекційна освіта, спеціальна педагогіка
Індивідуальна форма навчання
Корекційно-розвиткова робота
Методичні рекомендації та поради "ІРЦ"
Інклюзивно-ресурсний центр
Заклад дошкільної освіти
Заклад загальної середньої освіти
Заклад професійно-технічної освіти
Рекомендації фахівців "ІРЦ"
Методичні рекомендації
Інформація батькам
Нозології
Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення
Загальне недорозвинення мовлення І рівня
Загальне недорозвинення мовлення ІІ рівня
Загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня
Затримка розвитку психічних процесів
ПОРУШЕННЯ СЛУХУ
Порушення зору
Порушення опорно-рухового апарату
Інтелектуальний розвиток нижче вікової норми
Помірне недорозвинення психічних функцій
Аутизм
СИНДРОМ ДАУНА
Гіперактивна дитина
Ви знаходитесь тут:
Головна
Галереї та документи
Галерея
Наші фото
Наші фото
Натиснiть на зображення для збiльшення
<
>
Кiлькiсть переглядiв: 934
Версія для друку
<
>
Facebook
Twitter
VKontakte
Підписатися на RSS
Догори