/Files/images/ircrc-1.png

Директор

Фотовенко Вікторія Віталіївна

/Files/images/DSCN9390.JPG

Фахівці "ІРЦ"

Консультант

практичний психолог Шаляпіна Людмила Петрівна

/Files/images/DSCN9349.JPG

Життєве кредо: "Жити значить мати проблеми. Вирішувати їх - значить рости інтелектуально".

Освіта: Кіровоградський інститут за напрямком підготовки " Психологія".

Кваліфікація: Практичний психолог в закладах освіти.

Основні напрями роботи:

- психодіагностична робота;

- корекційно-відновлювальна та розвивальна робота;

- консультаційна робота;

- психологічна просвіта;

- організаційно-методична робота.

Консультант

практичний психолог Шаповал Леся Петрівна

/Files/images/DSCN9404.JPG

Життєве кредо: Коли ти робиш щось для інших від душі, не чекаючи подяки, хтось записує це в книгу доль і посилає щастя, про яке ти навіть і не мріяв

Професійне кредо: Кожна дитина – проект світу і несе вона в собі особливу місію

Освіта: Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка за спеціальністю «практичний психолог, викладач дошкільної педагогіки і психології»

Загальний стаж роботи: 26 років

Проблемне питання:«Виявлення психологічних причин відставання учнів та підбір методів педагогічного впливу на них»

Напрями роботи: Корекція розвитку дітей з особливими освітніми потребами

Консультант

вчитель-логопед Жулкевська Валентина Владиславівна

/Files/images/ttt/IMG-2d8586771374fdb7cb911eb652fc53e5-V.jpg

Життєве кредо: «Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому, навчатися ніколи не пізно».

Педагогічне кредо: « Треба любити те, що робиш і йти вперед крок за кроком. Гни дерево поки молоде, вчи дітей поки малі».

Освіта: повна вища

Закінчила магістратуру у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова за спеціалізацією «Дефектологія», кваліфікація викладача корекційної педагогіки та спеціальної психології, логопеда, практичного психолога спеціальних закладів освіти

Напрями роботи:

- Обстеження, діагностика та корекція звуковимови;

- артикуляційна, пальчикова та дихальна гімнастика;

- логопедичний масаж;

- розвиток фонематичного слуху;

- корекція порушень писемного мовлення;

- тейпування в логопедії

Консультант

вчитель-логопед Іванець Аліна Олегівна

/Files/images/DSCN9394.JPG

Життєве кредо: Коли ти робиш щось для інших від душі, не чекаючи подяки, хтось записує це в книгу доль і посилає щастя, про яке ти навіть не мріяв.

Освіта: Уманський державний педагогічний університет ім. П.Тичини.

Кваліфікація: Вчитель логопед. Вчитель-дефектолог.

Спеціальність: Дошкільні, загальноосвітні та реабілітаційні заклади.

Основні етапи корекційної роботи:

- обстеження звуковимови;

- вивчення будови артикуляційного апарату;

- підготовча робота до вироблення правильної артикуляції;

- постановка звука;

- автоматизація звука;

- диференціація звука;

- введення звука в усне мовлення.

Консультант

вчитель-дефектолог Токарь Яна Володимирівна

/Files/images/DSCN9399.JPG

Життєве кредо: "Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагни робити все якнайкраще".

Освіта: Дніпропетроський національний університет ім. О. Гончара.

Кваліфікація: Вчитель -дефектолог.

Основні напрями роботи:

- установлення контакту з дитиною;

- розвиток пізнавальної сфери (формування уявлень про себе та оточення, формування навичок самообслуговування, розвиток просторових понять);

- збагачення сенсорного досвіду за допомогою зорових, слухових, дотикових відчуттів;

- розвиток сприймання, мислення, уваги, уяви, пам’яті;

- формування мовленнєвої компетентності дитини.

Консультант

вчитель-реабілітолог Радченко Сергій Петрович

/Files/images/300044672_1146818712569243_8138203642769024520_n.jpg

Життєве кредо: «Здоров’я дитини запорука здоров’я нації!»

Освіта: закінчив Київський відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».

Спеціальність: фізична реабілітація.

Категорія дітей: з порушенням опорно-рухового апарату, фізичними вадами

Напрями роботи: забезпечення психологічного та фізичного благополуччя;

формування необхідних навичок і вмінь дитини з урахуванням індивідуальних особливостей;

створення умов, за яких реалізуються потреби дитини;

розвиток фізичних якостей;

зміцнення та охорона здоров'я дітей.

Консультант

вчитель-реабілітолог Лукінська Алла Вікторівна

/Files/images/DSCN9392.JPG

Інструктор з лікувальної фізкультури та масажу.

Життєве кредо: Щоб дістатись джерела, треба пливти проти течії.

Щоб чогось досягти, треба фізично розвиватися.

Освіта: Вища. Закінчила Київський державний університет фізичної культури

Спеціальність за освітою: Тренер, інструктор лікувальної фізкультури.

Напрями роботи: проведення корекційних занять з дітьми, які мають порушення опорно – рухового апарату, ДЦП, відставання у фізичному і психічному розвитку.

Консультант

вчитель-логопед Федоренко Наталія Анатоліївна

/Files/images/1607058747302.jpg

Кредо:


Консультант

вчитель-дефектолог Єрифа Ірина Борисівна

Життєве кредо: «Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!» (зі скарбниці мудрості буддійських монахів)

Педагогічне кредо: «Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим, спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним»

Освіта: Кам’янець-подільський національний університет. Корекційна та соціальна педагогіка і психологія.

Спеціалізація: Дефектологія. Логопедія.

Основні напрямки роботи:

- встановлення емоційного контакту;

- формування уявлень про оточуючий світ;

-розвиток мовлення, комунікативних навичок;

-формування навичок орієнтування у просторі;

-формування елементарних математичних уявлень (логіко-математичний розвиток - для дітей шкільного віку);

- корекція пізнавальної діяльності

Кiлькiсть переглядiв: 1529

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.