/Files/images/самоат.jpg

ПОРАДИ БАТЬКАМ, ЯК НАВЧИТИ НЕ ПОВЧАЮЧИ...

Якщо ваш малюк — бешкетник, який часто по­трапляє в халепи, робить усе «навпаки», але вод­ночас дуже любить казки, то ці поради — для вас!

1. Сучасні діти — активні, жваві, нетерплячі, ло­гічно мислять, нестерпно ставляться до нака­зового, повчального тону — їх мислення слід підводити до самовисновків, до того ж дитину необхідно запевнити, що рішення ухвалює саме вона, а казковий сюжет і буде тим шляхом, що приведе до дитячого самовисновку.

2. Читаючи або розповідаючи казку, робіть це емоційно, щоб дитина відчула, як ви пережи­ваєте, або навіть уважала, що ви також були там. Нехай співчуває і героям казки, і вам!

3. Подавайте час від часу на розсуд дитини казку, змінюючи її сюжет, використовуючи елементи сучасності. (Наприклад, у Червоної Шапочки в кишеньці виявився мобільний телефон або вона до бабусі поїхала на скутері; семеро козе­нят грали в комп'ютерні ігри і не одразу почу­ли, що до них стукають, а коли почули, то за­вдяки домофону та камері спостереження зро­зуміли, що це — Вовк, і не відчинили йому.)

4. Змінюйте характери героїв, їх імена. Напри­клад, Попелюшка була злою і ледачою, а се­стри і мачуха — працелюбними та добрими; Колобок не покотився по доріжці, а пострибав по східцях і став Квадрабоком, зустрів друзів Ромбобока, Трикубока, Овалобока, Прямобока(закріплення геометричних фігур).

5. Мами переглядають серіали, а гадаєте дитині не сподобається казка-серіал? Оберіть улюбле­ну казку і розповідайте її щоденно, створюйте разом з дитиною, вигадуючи нові ситуації, пе­реплітаючи її зміст з іншими казками, уводячи нових казкових персонажів тощо.

6. Ознайомте з правилами безпеки життєдіяль­ності невимушено, на розумових висновках, дояких дитину підведете саме ви, з допомогою її Величності Казки.

Наприклад, бабуся пекла Колобка й опеклася(пригадати правила першої допомоги при опіках.)У казці «Ріпка» герої тягнуть ріпку, аж рап­том — дим над хатинкою. Звідки він? Малюк повинен дібрати варіанти і відповіді на них, як ось: онучка прасувала одяг, коли її покликала бабуся, не вимкнула праску — виникла поже­жа...(перевіряємо знання дитиною екстрених номерів та правила поведінки у разі пожежі).Чому Марійку та Червону Шапочку мами від­пустили самих до лісу? Як слід орієнтуватися в лісі, коли загубилися?

Мишенята з казки «Колосок» з'їли незнайому ягідку чи гриб, або їх укусила комаха — як по­водитися Півнику?(Правила першої допомоги при отруєннях та укусах.)Чому Оленка та Іванко не послухалися бать­ків і не залишилися вдома? Як слід поводитися в подібних ситуаціях? Як би ти повівся?(Пра­вила поведінки, коли ти сам удома.)

7.Запропонуйте дитині переповісти казку від імені улюбленого персонажа і не обмежуйте його фантазію у вигадуванні подій, нехай Зай­чик перетвориться на Супермена!

8. Читайте, розповідайте дітям частіше, вигадуй­те разом з ними. Це зблизить вас з малюком, привчить його мислити, у складних ситуаціях навчитися брати до уваги ті рішення, які ухва­лили вигадані(разом з вами)казкові персона­жі, а бешкетник перетвориться на особистість, яка вміє розмірковувати.

Перетворіть казку на вашу спільну діяльність з дитиною!

/Files/images/00775264.jpg

Штатний розклад Інклюзивно-ресурсного центру

Діяльність центру забезпечують педагогічні працівники, які мають вищу освіту за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія”, за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога, а також практичні психологи, вчителі лікувальної фізкультури, медична сестра та бухгалтер. Гранична чисельність фахівців центру становить 12 осіб. У разі потреби центр може залучати додаткових фахівців шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів з оплатою за фактично відпрацьований час.
Педагогічне навантаження фахівців центру, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, становить 18 годин на тиждень для безпосередньої роботи з такими дітьми, що становить ставку заробітної плати (посадовий оклад). Крім того, фахівці центру провадять інші види діяльності, зокрема надають консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам, педагогічним працівникам, які беруть участь в інклюзивному навчанні.

/Files/images/ычы.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 635

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.