/Files/images/semnar/IMG_20211221_13440.jpg /Files/images/semnar/IMG_20211221_14132.jpg

21 грудня 2021року відбулася нарада із представниками освітніх закладів міста з питань "Про визначення рівнів підтримки у зв'язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 957"

/Files/images/semnar/IMG_20211221_13413.jpg/Files/images/semnar/IMG_20211221_13424.jpg

На початку наради, директор "ІРЦ" Фотовенко Вікторія Віталіївна зазначила, що з 1 січня 2022року інклюзивне навчання організовується за новим порядком. Це і нова форма індивідуальної програми розвитку, нові правила надання підтримки в освітньому процесі для учнів з ООП, які навчаються в інклюзивних класах/групах.

/Files/images/semnar/IMG_20211221_13554.jpg

Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти у школах та дитячих садочках з початку 2022 року почнуть впроваджуватися рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей дітей/учнів з особливими освітніми потребами. Про це розповіла фахівець-консультат, вчитель-логопед Звєреєва Наталія Анатоліївна .

/Files/images/semnar/IMG_20211221_14131.jpg

Питання "Обов'язки та роль асистента вчителя/вихователя у закладах освіти" висвітлила фахівець-консультант, вчитель-логопед Жулкевська Валентина Владиславівна, яка звернула увагу всіх пристніх на загальні організаційні, навчально-розвиткові, діагностичні обов'язки асистента вчителя/вихователя та ведення обов'язкової документації.

/Files/images/semnar/IMG_20211221_133141.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 232

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.